Mosalas Advertising Group

Demo Reel

خانه مشاوره
DEMO REEL

صفحه اصلی / وبلاگ / بازاریابی هدفمند

راه حل های مناسب برای بازاریابی هدفمند؟

راه حل های مناسب برای بازاریابی هدفمند، دقیقاً همان هدف قرار دادن مخاطبی است که شما انتظار دارید، این روش با استفاده از داده ها برای تقسیم بندی مصرف کنندگان بر اساس اطلاعات جمعیتی یا علایق آنها است تا بتوانید بهترین خدمات را به مخاطب خود ارائه کنید.برای راه حل های مناسب برای بازاریابی با هدف قرار دادن مخاطب، به احتمال زیاد با پیام به مشتریانی که به محصولات یا خدمات خاصی علاقه مند هستند، دسترسی پیدا می کنید.


بازاریابی، مانند گوگل، از این داده ها برای تعیین مخاطبان مشتریان بازاریابی - گروه تبلیغاتی مثلث
بازاریابی، مانند گوگل، از این داده ها برای تعیین مخاطبان مشتریان بازاریابی

مدیریت داده ها، کلید هدف قرار دادن مخاطب است


هدر جکسون، مدیر فروش و بازاریابی در شرکت تبلیغات دیجیتال JAC Advertising Consultants، به سیستم عامل های مدیریت داده مانند Lotame و Neustar اشاره کرد که رفتار مشتری را به صورت آنلاین با کوکی ها ردیابی می کنند.

وی گفت: “بر اساس رفتار آنلاین آنها می توان با دقت بسیار زیاد اطلاعات، علایق و ترجیحات فردی را رمزگشایی کنند.”

“غول های بازاریابی، مانند فیس بوک و گوگل، از این داده ها برای تعیین مخاطبان دقیق مشتریان بازاریابی خود استفاده می کنند.”

استراتژی های متقابل می تواند نتایج عکس به همراه داشته باشد، زیرا “هدف گذاری براساس تعریف باید فرد محور باشد، نه کانال یا محصول محور.”

“برای شروع با هدف فردی، از جمله اطلاعات جمعیتی، رفتار آنلاین، سابقه خرید، خریدهای مکرر و وفاداری مشتری را باید زیر نظر گرفت.

“همه این اطلاعات باید از طریق هر کانال تعامل جمع آوری شود و داده های حاصل ابتدا باید در اطراف هدف فردی جمع شوند.”

“سپس، بازاریابان می توانند براساس مشخصات داده ها، بخش ها و سایر مکانیسم های هدف گیری مبتنی بر مدل، تصمیم بگیرند که چه کسانی را هدف قرار دهند و هنگامی که مخاطب هدف خود را فهمیدید، می توانید به فکر فروش باشید.”

“هدف قرار دادن مخاطب باید مرتباً اصلاح شود زیرا “شما اساساً آزمایشی در حال پیدا کردن مخاطبین هستید.”

“به خصوص در بازاریابی دیجیتال، هرگز نباید به چیزی که پیدا می کنید دائمی یا انجام شده فکر کنید زیرا در این صورت مزیت چابکی سیستم  خود را از دست می دهید.”

درعوض، مرتباً سوالاتی را درباره هدف قرار دادن مخاطب خود بپرسید:

آیا ما به مخاطب مورد نظر خود می رسیم؟

اگر نه، به چه کسی می رسیم؟

آیا مخاطب مورد نظر همان طور که می خواهیم پاسخ می دهد؟

آیا مخاطبان مشابهی وجود دارد که بتواند به ما در یافتن هدف کمک کند؟


استراتژی های هدف گذاری مخاطبان از متخصصان


 اکنون، در این مقاله (راه حل های مناسب برای بازاریابی) نگاهی نزدیک به هشت استراتژی هدف گیری مخاطب است که بارها و بارها توسط کارشناسان بازاریابی دیجیتال استفاده شده است.


تعامل با مخاطبان گوگل - گروه تبلیغاتی مثلث
تعامل با مخاطبان گوگل

با مخاطبان بازار گوگل تعامل داشته باشید


دیل برودهد بنیانگذار PPC و آژانس CRO Conversion Hut، درباره تبلیغات در Google Ads عنوان کرد که صد در صد کارایی دارد و به راحتی می توان مخاطب خود را جذب کرد، به ویژه هنگام هدف قرار دادن مخاطبانی که قبلاً از تجارت شما خبری نداشته اند. در واقع، ویژگی مخاطبان Google در بازار به شما امکان می دهد مشتریانی را که در مورد محصولات یا خدمات شما تحقیق می کنند، هدف قرار دهید.

شما باید از گزارشات Google Analytics خود استفاده کنید تا بالاترین عملکرد را در گروه های بازاریابی و بخش های موجود در بازار پیدا کنید. زمانی که شما هدف خود را پیدا کردید، می توانید مجموعه های تبلیغاتی مختلفی را در اطراف هر یک از مخاطبان ایجاد کنید و پیام هایی برای آن ها بفرستید که مورد توجه آنها باشد.

این مورد صد در صد نتیجه می دهد (راه حل های مناسب برای بازاریابی) زیرا شما در حال تصمیم گیری هستید که با داده ها پشتیبانی می شود. شما در حال پیدا کردن بهترین مشتریان هستید و سپس سعی می کنید تعداد بیشتری از آنها را پیدا کنید.

مخاطبان در بازار، کسانی هستند که در حال حاضر در آنجا هستند. جستجو، خواندن، مقایسه، و یا حتی برنامه ریزی برای خرید یک محصول یا خدمات، با نام تجاری خود به طور مستقیم یا غیر مستقیم مشغول به کار نیستند.


درک مشکلات مشتری که شما حل می کنید

نقطه شروع در تعریف بازار هدف برای شما این است که مشکلات را حل کنید. هنگامی که شما یک ایده خوب دارید و عملی هستند، می توانید شروع به کار کنید.


کدام مشتری خاص از پیشنهاد شما بهره مند می شوند؟

از خودتان بپرسید:

این مشکلات برای چه کسی بیشتر آزار دهنده خواهد بود؟

اگر می توانید نشان دهید که هزینه مرتب سازی نکردن مشکلات بیشتر از هزینه برخورد با آنها است، کار شما جذابتر می شود. جنبه هایی مانند تحریک عاطفی، استرس و رسیدن به شهرت را هنگام اجرای راه حل خود، و همچنین هزینه اصلی را در نظر بگیرید. همه این عوامل هستند که ارزش پیشنهادی (راه حل های مناسب برای بازاریابی) شما را تشکیل می دهند.


تخصص در زمینه ی خاص یا دانش و مهارت ویژه میتواند به پیشنهاد جذاب برای بازار هدف کمک کند - آژانس تبلیغاتی مثلث
تخصص، دانش و مهارت برای جذب بازار هدف

چه تخصصی می توانید ارائه کنید؟

 یکی از راه های تصمیم گیری در مورد بازارهای مناسب برای پیگیری این است که به تجارت و کارمندان خود فکر کنید.

آیا زمینه های تخصص خاصی دارید؟ به عنوان مثال، آیا شما در بازارهای خاص مانند کار با وکلا تجربه زیادی دارید؟

آیا دانش منحصر به فردی از یک منطقه جغرافیایی خاص دارید؟

آیا بهتر است با انواع خاصی از افراد ارتباط برقرار کنید؟

همه این عوامل می تواند به شما کمک کند تا یک پیشنهاد ویژه جذاب برای بازار هدف خود ایجاد کنید. به عنوان مثال یک حسابدار را در نظر بگیرید که به تنهایی در تهران کار می کند؛ برای شروع کار در کل کشور احتمالاً عملی نیست. بنابراین ممکن است تصمیم بگیرد که فقط در شمال غرب با مشتری کار کنند.

رقبای شما چه کسانی هستند؟

هنگامی که در مورد پاسخ برخی از این سوالات تصمیم گرفتید، باید به بازار نگاه کنید تا ببینید چه چیز دیگری در دسترس است. سوالی که باید به آن پاسخ دهید این است:


چرا من منحصراً برای حل مسئله قرار گرفته ام؟

ممکن است برای برخی از بازارها پاسخی (راه حل های مناسب برای بازاریابی) وجود نداشته باشد.  با این حال، در بخش های خاص یا مکان های جغرافیایی ممکن است پاسخ قانع کننده ای به این سوال وجود داشته باشد.

اگر قادر به پاسخ دادن به سوال نیستید، یا بازار هدف اشتباه دارید یا پیشنهاد اشتباه در این حالت، قبل از شروع به هدف قرار دادن مشتریان خود، باید کارهای بیشتری انجام دهید.


تمرکز بر نیازهای مخاطبان هدف شما

اغلب شرکت ها درباره‌ی فضای تبلیغاتی ارزشمندی که برای آنها مهم است، صحبت می کنند، نه مشتریانشان. تبلیغات هدفمند با گوش دادن به مخاطبان شما آغاز می شود. آیا مخاطبان هدف شما شامل سرپرست های اجرایی، پزشکان یا کارکنان اداری هستند؟ تبلیغات شما باید با آنها و نیازهای آنها صحبت کند.


اگر اعتماد و اعتبار با مخاطب هدف خود ایجاد نکنید، تلاش برای جذب آنها بی معنیست- مجموعه تبلیغاتی مثلث
اعتماد و اعتبار مخاطبان هدف

اعتماد و اعتبار

یکی از راه حل های مناسب برای بازاریابی، استفاده از راستگویی به مخاطب، تصاویر، یک شرکت تبلیغاتی می تواند به شما در ایجاد استراتژی برای ایجاد اعتماد بین شما و مخاطب کمک کند. اگر اعتماد و اعتبار را با مخاطب هدف خود ایجاد نکنید، تلاش برای جذب آنها بی معنی خواهد بود. نبردی برای کسب و کار جدید، جوان و نسبتا ناشناخته، اعتبار و اعتماد برای موفقیت و رشد آینده ضروری است.

مطالعات نشان می دهد که تعداد آگهی های تبلیغاتی و نام تجاری که یک فرد در هر روز می بیند بیش از ۵۰۰۰ است. از همه آگهی ها که در یک روز می بینند، فقط به طور متوسط تعداد کمی مورد توجه مردم قرار می گیرند. پس از مدتی، درصد زیادی از تبلیغات به موارد کم اهمیت تبدیل می شود و عمدتا عموم مردم نادیده گرفته می شود.

بنابراین شما باید با استفاده از کلمات و جملات با معنا و گرافیک بالا تبلیغات جذابی انجام دهید.

راه حل های مناسب برای بازاریابی

راه حل های مناسب برای بازاریابی


مطالب مرتبط :
?The right solution for targeted marketing

مشاهده نظرها +
بستن نظرها -

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جدیدترین مطالب وبلاگ
۸:۰۰ ق.ظ

تفاوت بازاریابی و فروش

blog تفاوت بازاریابی و فروش چیست؟ مقایسه فروش و مارکتینگ اگرچه بسیاری از مردم از اصطلاحات فروش و بازاریابی به جای یکدیگر استفاده می کنند، تفاوت....

تفاوت بازاریابی و فروش

blog تفاوت بازاریابی و فروش چیست؟ مقایسه فروش و مارکتینگ اگرچه بسیاری از مردم از اصطلاحات فروش و بازاریابی به جای یکدیگر استفاده می کنند، تفاوت ظریفی بین این دو وجود دارد. هر دو عملکرد قصد دارند درآمد کسب و کار را افزایش دهند، اما روشی که آنها برای انجام این کار تلاش می کنند متفاوت....
۸:۰۰ ق.ظ
۸:۰۰ ق.ظ

برندسازی دیجیتالی (Digital Branding)

blog برندینگ دیجیتالی چیست؟ چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​اینترنت نه تنها به ابزاری مفید برای مشاغل و افراد تبدیل شده است، بلکه به یکی از....

برندسازی دیجیتالی (Digital Branding)

blog برندینگ دیجیتالی چیست؟ چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​اینترنت نه تنها به ابزاری مفید برای مشاغل و افراد تبدیل شده است، بلکه به یکی از ضروریات زندگی روزمره هم تبدیل شده است. بسیاری از مردم در طول روزهای هفته بیشتر زمان خود را به صورت آنلاین سپری می کنند و اینترنت بدون شک مکانی برای....
۸:۰۰ ق.ظ
۸:۰۰ ق.ظ

تبلیغات برند چیست؟ (?What is brand advertising)

blog تبلیغات برند چیست و چگونه کمپین برندینگ را شروع کنیم؟ در بازار رقابتی، به ندرت داشتن یک محصول یا خدمات خوب کافی است. علاوه بر....

تبلیغات برند چیست؟ (?What is brand advertising)

blog تبلیغات برند چیست و چگونه کمپین برندینگ را شروع کنیم؟ در بازار رقابتی، به ندرت داشتن یک محصول یا خدمات خوب کافی است. علاوه بر این، اغلب تبلیغات صرف این کالاها برای ایجاد روابط پایدار با مشتریان کافی نیست. ایجاد هویت برند قوی و استفاده از تبلیغات برند، کلید ایجاد چنین اعتماد و دستیابی به....
۸:۰۰ ق.ظ
۸:۰۰ ق.ظ

اهمیت برندینگ (The Importance Of Branding)

blog اهمیت برندینگ (اهمیت برندسازی) چیست؟ در جواب به این که اهمیت برندینگ در چه چیزی است، باید گفت که، اهمیت برندسازی مهم است زیرا نه....

اهمیت برندینگ (The Importance Of Branding)

blog اهمیت برندینگ (اهمیت برندسازی) چیست؟ در جواب به این که اهمیت برندینگ در چه چیزی است، باید گفت که، اهمیت برندسازی مهم است زیرا نه تنها چیزی است که تاثیر به یاد ماندنی را در مصرف کنندگان ایجاد می کند، بلکه به مشتریان و مخاطبان اجازه می دهد تا بدانند که از بیزینس چه انتظاری....
۸:۰۰ ق.ظ
۸:۰۰ ق.ظ

مراحل برند سازی (Branding Stages)

blog ۶ گام از مراحل برند سازی به دلیل رقابتی که بین بیزینس ها وجود دارد برای متفاوت بودن از بقیه، بیزینس باید منحصر به فرد....

مراحل برند سازی (Branding Stages)

blog ۶ گام از مراحل برند سازی به دلیل رقابتی که بین بیزینس ها وجود دارد برای متفاوت بودن از بقیه، بیزینس باید منحصر به فرد و قابل تشخیص توسط مشتریان باشد. برند قوی چیزی است که پشت هر محصول موفق قرار می گیرد. نظرسنجی جهانی نوآوری محصولات جدید نیلسن کشف کرد که تقریباً ۵۹٪ از....
۸:۰۰ ق.ظ