Mosalas Advertising Group

Demo Reel

خانه مشاوره
DEMO REEL

صفحه اصلی / وبلاگ / ۷ راهکار موثر در بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار


چرا استراتژی بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارها مهم است؟


استراتژی بازاریابی دیجیتال چیست؟ استراتژی بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار یک برنامه عملیاتی برای دستیابی به اهداف بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار شماست. استراتژی بازاریابی شما چگونگی دستیابی به اهداف را توضیح می دهد. نمونه هایی از استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار شامل کمپین رسانه های اجتماعی است که شامل مشارکت با اینفلوئنسرها و ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا می باشد که از راهنماهای آنلاین برای هدایت سرنخ استفاده می کند، یا یک استراتژی بازاریابی رشد که با استفاده از رسانه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ باعث ایجاد وفاداری مشتری می شود.

ایجاد استراتژی بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار بسیار مهم است. اگر با یک آژانس بازاریابی اینترنتی، مانند WebFX شریک هستید، به راحتی می توانید اعتماد کنید که یکی از کارهای اولیه آن ایجاد یک استراتژی هوشمند و رقابتی برای شرکت شما است.

بدون استراتژی های بازاریابی دیجیتال، کسب و کار شما برای دستیابی به اهداف خود نقشه ای ندارد. شما می دانید که چه کاری می خواهید انجام دهید اما نمی دانید چگونه؟ این موضوع منجر به راه اندازی یک کمپین دیجیتال مارکتینگ می شود که نمی تواند نتیجه ای به همراه داشته باشد.

توجه به نکات بسیار در تعریف استراتژی بازاریابی دیجیتال - گروه تبلیغاتی مثلث
توجه به نکات بسیار در تعریف استراتژی بازاریابی دیجیتال – گروه تبلیغاتی مثلث

چگونه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ایجاد کنیم؟

برند خود را تعریف کنید

برای تعریف نام تجاری و چگونگی ورود آن به تبلیغات آنلاین، از دستور العمل های برند تجاری خود استفاده کنید. به نکات بی نظیر فروش خود (USPs)، نام تجاری و ارزش پیشنهادی خود فکر کنید.

شخصیت های خریدار خود را بسازید

مشخص کنید که کسب و کار شما با شخصیت های خریدار سفارشی به چه کسانی می خواهد برسد. به اطلاعات جمعیتی کاربر و همچنین انگیزه هایی که مردم را به سمت انتخاب شرکت، محصولات و خدمات شما سوق می دهد فکر کنید.

استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود را انتخاب کنید

بهترین استراتژی ها را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. در مقابل استراتژی های مرسوم، روی تکنیک هایی تمرکز کنید که بیشترین ارزش را برای کسب و کار و صنعت شما دارند.

بودجه بازاریابی دیجیتال خود را تعیین کنید

در مورد قیمت گذاری بازاریابی دیجیتال تحقیق کنید تا بودجه ای واقع گرایانه برای کسب و کار خود داشته باشید. بیشتر مشاغل کوچک ماهانه بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون برای بازاریابی آنلاین هزینه می کنند.

استراتژی خود را طوفان فکری کنید

با برنامه ریزی، استراتژی خود را به موفقیت هدایت کنید. اگر تبلیغ می کنید، میزان تبلیغ خود را تعیین کنید. اگر در حال انتشار محتوا هستید، تقویم محتوای خود را بسازید.

کمپین های خود را راه اندازی کنید

به دنبال برنامه ریزی، کمپین های خود را از طریق کانال ها راه اندازی کنید. اطمینان پیدا کنید که همه کانال های شما از اطلاعات ردیابی مناسب برخوردار هستند. به عنوان مثال وب سایت شما باید دارای کد رهگیری Google Analytics باشد.

نتایج خود را پیگیری کنید

عملکرد استراتژی های خود را با ردیابی عملکرد آنها کنترل و اندازه گیری کنید. از ابزارهایی مانند Google Analytics, Google Search Console و Google Ads استفاده کنید تا نتیجه استراتژی های خود و بازگشت سرمایه (ROI) را حفظ کنید.

با این هفت مرحله، شرکت شما می تواند اولین استراتژی بازاریابی آنلاین شما را راه اندازی کند. اگر برای ایجاد استراتژی بازاریابی آنلاین خود به کمک نیاز دارید (یا می خواهید بهترین را ایجاد کنید)، خدمات بازاریابی آنلاین را مانند WebFX در نظر بگیرید.


۷ استراتژی بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار

بیایید هفت استراتژی قدرتمند بازاریابی دیجیتال را برای کسب و کار بررسی کنیم:

فرآیند بهبود وب در نتایج موتور جستجو توسط SEO_ مجموعه تبلیغاتی مثلث
فرآیند بهبود وب در نتایج موتور جستجو توسط SEO_ مجموعه تبلیغاتی مثلث

۱.بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

 بهینه سازی موتور جستجو (SEO) امروزه یکی از موثرترین اقدامات بازاریابی دیجیتال است.

سئو چیست؟

 SEO فرآیند بهبود وب سایت شما است به طوری که رتبه بالایی در نتایج موتور جستجو برای کلمات کلیدی و عبارات مربوط به کسب و کار شما دارد. هرچه کلمات کلیدی بیشتری رتبه بندی کنید و هرچه رتبه بالاتری کسب کنید افراد وب سایت و کسب و کار شما را بیشتر می بینند و با آن آشنا می شوند.

هدف سئو چیست؟

هدف سئو این است که بازدید بیشتری از اعضای مخاطب شما را به وب سایت شما هدایت کند.  اینها مصرف کنندگانی هستند که به طور فعال در جستجوی محصولات و خدماتی هستند که شما ارائه می کنید و همچنین کاربرانی که در جستجوی اطلاعات بیشتری از محتوای مورد نظر هستند.

به عنوان مثال اگر شما یک محوطه ساز هستید، ممکن است از SEO برای افزایش رتبه خود در نتایج جستجو برای کلمه کلیدی “طراحی محوطه سازی مسکونی” و “علف های هرز چمن عادی” استفاده کنید. در حالی که این کلمات کلیدی اهداف مختلفی دارند، یکی معامله ای و دیگری اطلاعاتی، آنها مخاطبان شما را هدف قرار می دهند.

چرا از سئو به عنوان یک استراتژی بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار استفاده کنیم؟

وقتی صحبت از استراتژی های بازاریابی دیجیتال می شود، به SEO به صورت یک الزام نگاه کنید. چون هر عضو مخاطب مورد نظر شما را رهگیری می کند، مهم نیست که در کدام قسمت استراتژی شما قرار دارد.  دلیل آن این است که تقریباً هر کاربر، جستجو محصول یا خدمات جدید خود را با موتور جستجو آغاز می کند.

به عنوان مثال، آیا می دانید که ۸۰ درصد از مصرف کنندگان، محصولات خود را به صورت آنلاین خرید می کنند؟ یا اینکه پس از جستجوی چیزی، بیش از نیمی از کاربران یک شرکت یا محصول جدید ( بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار) را کشف می کنند؟ با داشتن SEO به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی آنلاین، می تواند یک قدم برای کسب و کار شما باشد.


برای تأکید بر سودمندی سئو به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی، موارد زیر را در نظر بگیرید:

کمتر از ۱۰ درصد جستجوگران به صفحه دوم نتایج جستجو راه می یابند

بیشتر اوقات، هنگامی که یک کاربر در گوگل جستجو می کند، از صفحه اول به صفحه دوم نمی رود.  چرا؟  چون چیزی را که به دنبال آن هستند پیدا می کنند، به این معنی که کسب و کار شما در صفحه اول نتایج جستجو جایگاهی مهم دارد.

بیش از ۳۰ درصد جستجوگران روی اولین نتیجه کلیک می کنند

با وجود بسیاری از کاربران که پاسخ های خود را در اولین لیست نتایج جستجو پیدا می کنند، واضح است که شما نمی توانید در صفحه دوم سایت خودتان را رتبه بندی کنید. حتی اگر آنچه را که مردم به دنبال آن هستند داشته باشید، از دید آنها پنهان هستید.

با استفاده از خدمات SEO مبتنی بر عملکرد به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی آنلاین خود، می توانید مشتریان بیشتری جذب کرده و درآمد بیشتری کسب کنید.

آیا می خواهید سئو را به استراتژی بازاریابی دیجیتال خود اضافه کنید؟


هزینه بر اساس هر کلیک در تبلیغاتPPC _ آژانس تبلیغاتی مثلث
هزینه بر اساس هر کلیک در تبلیغاتPPC _ آژانس تبلیغاتی مثلث

۲.تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)

استراتژی بازاریابی آنلاین قدرتمند و مقرون به صرفه دیگر تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) است.

PPC چیست؟

 PPC نوعی تبلیغات پولی است که به یک سیستم مبتنی بر حراج متکی است.

با PPC، شما کلمات کلیدی را که می خواهید تبلیغات شما در آن نمایش داده شود پیشنهاد می دهید، هنگامی که جستجوی کاربر شامل کلمه کلیدی شما است تبلیغات شما برایشان نمایش داده می شود، این تبلیغات در بالای نتایج جستجو، بالاتر از لیست های سایت های دیگر ظاهر می شوند.

اگر کاربری تصمیم بگیرد روی تبلیغات شما کلیک کند، هزینه آن کلیک را باید پرداخت کنید. به عبارت دیگر، شما هزینه فضای تبلیغات را نمی پردازید و فقط برای نتایج آن پول پرداخت می کنید.

هدف PPC چیست؟

هدف PPC دستیابی به جستجوگران بیشتر است، به این معنی که آنها آماده خرید محصولات یا خدمات شما هستند. وقتی آنها روی تبلیغ شما کلیک می کنند، به صفحه مقصد شما می رسند.

چرا از PPC به عنوان یک استراتژی بازاریابی دیجیتال استفاده کنیم؟

PPC یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغاتی با هزینه است. برای بسیاری از مشاغل تازه شروع به کار با بازاریابی دیجیتال PPC یک استراتژی بازاریابی آنلاین است. این وب سایت شما را به بالای نتایج جستجو می رساند، که اگر رتبه بندی نتایج جستجوی شرکت شما چندین صفحه باشد، می تواند به شما کمک کند.


تعامل و ارتباط با مصرف کنندگان از طریق بازاریابی محتوایی - گروه تبلیغاتی مثلث
تعامل و ارتباط با مصرف کنندگان از طریق بازاریابی محتوایی – گروه تبلیغاتی مثلث

۳.بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوایی امروزه یکی دیگر از استراتژی های بازاریابی آنلاین برای شرکت ها است.

بازاریابی محتوا چیست؟

در بازاریابی محتوا، کسب و کار شما متمرکز بر دستیابی، تعامل و ارتباط با مصرف کنندگان از طریق محتوا است. این محتوا که می تواند شامل فیلم ها، پست های وبلاگ، اینفوگرافیک و موارد دیگر باشد، مقادیری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

به عنوان مثال، اگر مشاغلی در زمینه فروش لوازم اسکی و اسنوبرد اداره می کنید، می توانید مقاله ای درباره آنچه که یک مبتدی برای اولین تجربه استفاده خود به آن نیاز دارد بنویسید. می توانید مقالاتی در مورد نحوه مراقبت از اسنوبرد و اینکه چه لوازم جانبی می تواند به بهبود عملکرد اسکی کمک کند بنویسید.

با استفاده از این بازاریابی محتوا کلمات کلیدی خاصی را هدف قرار می دهید.

 به عنوان مثال مقاله شما در مورد مراقبت از اسنوبرد ممکن است کلمه کلیدی “نحوه نگهداری اسنوبرد” یا “نحوه واکس زدن اسنوبرد” را هدف قرار دهد.

مهم نیست که چه فرمت را برای محتوای خود انتخاب می کنید، مهم این است که برای مخاطبان شما مرتبط و مفید باشد. شما می خواهید محتوای اصلی و با کیفیت ایجاد کنید که باعث شود کاربران بخواهند آن را با دوستان، خانواده، همکاران و سایر افراد در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

هدف بازاریابی محتوا چیست؟

هدف کلی بازاریابی محتوا به عنوان یک استراتژی رسانه دیجیتال، ارائه اطلاعات ارزشمند به مخاطبان هدف شما، افزایش بازدید است. از نقطه نظر فنی، بازاریابی محتوا بر روی بهینه سازی محتوای شما و موتورهای جستجو برای بهبود دید شما در نتایج جستجو متمرکز است.

چرا باید از بازاریابی محتوا به عنوان یک استراتژی بازاریابی دیجیتال استفاده کرد؟

بازاریابی محتوا با قابلیت ارتباط با مخاطبان همچنین نرخ تبدیل دو برابر وب سایت، یک استراتژی هوشمند بازاریابی دیجیتال برای استفاده است. بهترین قسمت این است که ۶۲ درصد کمتر از تلاش های بازاریابی سنتی است.

چند دلیل دیگر برای استفاده از بازاریابی محتوا در استراتژی کمپین بازاریابی دیجیتال خود دارید؟


بدست اوردن مشتریان جدید توسط بازاریابی ایمیلی - مجموعه تبلیغاتی مثلث
بدست اوردن مشتریان جدید توسط بازاریابی ایمیلی – مجموعه تبلیغاتی مثلث

۴.بازاریابی ایمیلی ( ایمیل مارکتینگ)

بازاریابی از طریق ایمیل یکی از مقرون به صرفه ترین استراتژی های بازاریابی آنلاین است.

ایمیل مارکتینگ چیست؟

بازاریابی از طریق ایمیل بر حفظ مشتریان و همچنین به دست آوردن مشتریان جدید متمرکز است. این یک روش عالی برای ایجاد آگاهی از نام تجاری، بالا بردن کلاس کاری شرکت شما و تشویق خریدهای مکرر است.

بخش اصلی بازاریابی از طریق ایمیل توسعه و اصلاح کمپین های شما و همچنین افزایش مخاطبان است. مانند بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیل بر ارائه اطلاعات ارزشمند به کاربران تمرکز دارد.

هدف بازاریابی از طریق ایمیل چیست؟

هدف اصلی ایمیل مارکتینگ به عنوان یک مبتکر بازاریابی دیجیتال این است که در ذهن مشتریان باقی بماند و اطلاعات مفیدی مانند اخبار مربوط به صنعت و محتوای شخصی مانند کوپن های محصول را به مشتریان فعلی ارائه دهد که باعث بازگشت آنها می شود.


افزایش آگاهی و حفظ اعتبار شرکت از طریق بازاریابی در شبکه های اجتماعی - مثلث
افزایش آگاهی و حفظ اعتبار شرکت از طریق بازاریابی در شبکه های اجتماعی – مثلث

۵.بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

استراتژی بازاریابی اینترنتی برای مشاغل در حال رشد، بازاریابی در شبکه های اجتماعی است.

بازاریابی در شبکه های اجتماعی چیست؟

بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ایجاد آگاهی از برند و افزایش تبادل ها متمرکز است. یک کمپین بازاریابی در شبکه های اجتماعی، بسته به مخاطب هدف شما و تنظیمات ترجیحی آنها، می تواند یک یا چند رسانه اجتماعی را نشان دهد.

چند مورد از محبوب ترین رسانه های این استراتژی بازاریابی اینترنتی عبارتند از:

فیسبوک

توییتر

لینکدین

اینستاگرام

یوتیوب

پینترست

این استراتژی علاوه بر بازاریابی شرکت شما در شبکه های اجتماعی، غالباً روی تبلیغات نیز متمرکز است.

هدف بازاریابی در شبکه های اجتماعی چیست؟

هدف اصلی بازاریابی در شبکه های اجتماعی افزایش آگاهی و تبدیل برند و همچنین ایجاد و حفظ اعتبار شرکت شما است (بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار). به همین دلیل بازاریابی در شبکه های اجتماعی بر ایجاد محتوای اطلاعاتی و تبلیغاتی، به علاوه تعامل با کاربران در سیستم عامل های مختلف تمرکز دارد.

چرا باید از بازاریابی در شبکه های اجتماعی به عنوان یک استراتژی بازاریابی دیجیتال استفاده کرد؟

کمتر از ۳۰ درصد شرکت ها از رسانه های اجتماعی را به عنوان یک استراتژی بازاریابی استفاده می کنند، فرصت بی نظیری برای مشاغل سرمایه گذاری در آن وجود دارد. حتی بهتر بیش از ۲۵ درصد از وقت کاربر در اینترنت به شبکه های اجتماعی اختصاص می یابد، به این معنی که این یک خروجی عالی برای کسب و کار است.

۶.بهینه سازی جستجوی صوتی

بهینه سازی جستجوی صوتی یکی از جدیدترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی برای شرکت ها است.

بهینه سازی جستجوی صوتی با هدف رسیدن به نتایج جستجو گوگل - آژانس تبلیغاتی مثلث
بهینه سازی جستجوی صوتی با هدف رسیدن به نتایج جستجو گوگل – آژانس تبلیغاتی مثلث

بهینه سازی جستجوی صوتی چیست؟

با بهینه سازی جستجوی صوتی، شرکت شما محتوای وب سایت موجود و جدید را برای جستجوی گفتاری بهینه می کند. هدف این است که برای وب سایت خود در نتایج جستجوی گوگل را بدست آورید.

چرا؟

دستیارهای مختلف صوتی، از Siri گرفته تا Amazon Echo، از قطعه ویژه برای پاسخگویی به جستجوهای صوتی استفاده می کنند.  بنابراین، اگر کاربری بپرسد، “چگونه یک ماشین ظرفشویی متعفن را تمیز کنم؟” Amazon Echo یا Siri با قطعه ویژه پاسخ می دهند.

هدف بهینه سازی جستجوی صوتی چیست؟

هدف از بهینه سازی جستجوی صوتی به دست آوردن قطعه ویژه برای کلمات کلیدی مرتبط با مخاطبان و مشاغل هدف شما است. با رتبه بندی، شرکت شما قابلیت مشاهده آنلاین خود را برای مصرف کنندگان افزایش می دهد، که می تواند منجر به بازدید از فروشگاه، خرید محصول و موارد دیگر شود.

چرا باید از بهینه سازی جستجوی صوتی به عنوان یک استراتژی بازاریابی دیجیتال استفاده کرد؟

با خرید بیشتر گوشی های هوشمند و همچنین بلندگوهای فعال صوتی، جستجوی صوتی در حال تبدیل شدن به روشی جدید و محبوب برای جستجو است. در نتیجه، این یکی از جدیدترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای شرکت ها است.

افزایش درآمد و توانایی از طریق بازاریابی ویدئویی- گروه تبلیغاتی مثلث
افزایش درآمد و توانایی از طریق بازاریابی ویدئویی – گروه تبلیغاتی مثلث

۷.بازاریابی ویدیویی

بازاریابی ویدیویی یکی دیگر از استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار (برای مشاغلی) است که قصد دارند درآمد کسب کنند.

بازاریابی ویدیویی چیست؟

از طریق بازاریابی ویدئویی، شرکت شما توانایی و درآمد و فعالیت های خود را گسترش می دهد. مانند بازاریابی محتوا و همچنین بازاریابی از طریق ایمیل کسب و کار شما روی ایجاد فیلم های اطلاعاتی و ارزشمند برای مخاطبان هدف خود تمرکز دارد.

مهم نیست که چه نوع ویدیویی می سازید، شما در تلاش برای ایجاد آگاهی از نام تجاری در میان مخاطبان خود هستید. مانند رسانه های اجتماعی، ایمیل و بازاریابی محتوا، این آگاهی از نام تجاری بعداً می تواند منجر به تبدیل با ارزش شود.

هدف بازاریابی ویدئویی چیست؟

بازاریابی ویدیویی بر بهبود آگاهی از برند، نرخ تبدیل و درآمد شرکت متمرکز است. این اهداف را با ایجاد محتوای ارزشمند و با کیفیت بالا برای کاربران محقق می کند. این استراتژی، مانند بهینه سازی جستجوی صوتی، رفتارهای فعلی کاربر را نیز مشخص می کند.

به عنوان مثال، بزرگسالان حداکثر پنج ساعت در روز را صرف تماشای فیلم می کنند. ناگفته نماند، آگاهی از نام تجاری پس از تماشای کاربر توسط یک ویدئو، اعم از اعلام محصول، تقریباً ۱۴۰ درصد افزایش می یابد.

چرا از بازاریابی ویدئو به عنوان یک استراتژی بازاریابی دیجیتال استفاده می کنید؟

با قابلیت بهبود نرخ تبدیل بازاریابی ویدیویی در حال تبدیل شدن به یک استراتژی بازاریابی آنلاین است. همچنین یک افزودنی عالی برای بازاریابی از طریق ایمیل و بازاریابی محتوا است که هر دو از استفاده از فیلم بهره مند می شوند.

حدود ۹۰ درصد از کاربران برای تصمیم گیری در مورد خرید، اعتبار فیلم را قبول می کنند

مانند بازاریابی محتوا، فیلم های شما نیز می توانند بر خریدهای کاربران تأثیر بگذارند. به عنوان مثال، یک ویدئو چگونگی نحوه استفاده از محصولی می تواند کاربران را متقاعد کند که محصول شما بهترین محصول برای تجارت یا سبک زندگی آنها است. اگر شرکت شما در بازاریابی تأثیرگذار سرمایه گذاری کند، فیلم تأثیرگذار همچنین می تواند کاربران را ترغیب کند تا شما را انتخاب کنند.

مطالب مرتبط :

۷ effective digital marketing solutions for business

مشاهده نظرها +
بستن نظرها -

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جدیدترین مطالب وبلاگ
۸:۰۰ ق.ظ

تفاوت بازاریابی و فروش

blog تفاوت بازاریابی و فروش چیست؟ مقایسه فروش و مارکتینگ اگرچه بسیاری از مردم از اصطلاحات فروش و بازاریابی به جای یکدیگر استفاده می کنند، تفاوت....

تفاوت بازاریابی و فروش

blog تفاوت بازاریابی و فروش چیست؟ مقایسه فروش و مارکتینگ اگرچه بسیاری از مردم از اصطلاحات فروش و بازاریابی به جای یکدیگر استفاده می کنند، تفاوت ظریفی بین این دو وجود دارد. هر دو عملکرد قصد دارند درآمد کسب و کار را افزایش دهند، اما روشی که آنها برای انجام این کار تلاش می کنند متفاوت....
۸:۰۰ ق.ظ
۸:۰۰ ق.ظ

برندسازی دیجیتالی (Digital Branding)

blog برندینگ دیجیتالی چیست؟ چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​اینترنت نه تنها به ابزاری مفید برای مشاغل و افراد تبدیل شده است، بلکه به یکی از....

برندسازی دیجیتالی (Digital Branding)

blog برندینگ دیجیتالی چیست؟ چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​اینترنت نه تنها به ابزاری مفید برای مشاغل و افراد تبدیل شده است، بلکه به یکی از ضروریات زندگی روزمره هم تبدیل شده است. بسیاری از مردم در طول روزهای هفته بیشتر زمان خود را به صورت آنلاین سپری می کنند و اینترنت بدون شک مکانی برای....
۸:۰۰ ق.ظ
۸:۰۰ ق.ظ

تبلیغات برند چیست؟ (?What is brand advertising)

blog تبلیغات برند چیست و چگونه کمپین برندینگ را شروع کنیم؟ در بازار رقابتی، به ندرت داشتن یک محصول یا خدمات خوب کافی است. علاوه بر....

تبلیغات برند چیست؟ (?What is brand advertising)

blog تبلیغات برند چیست و چگونه کمپین برندینگ را شروع کنیم؟ در بازار رقابتی، به ندرت داشتن یک محصول یا خدمات خوب کافی است. علاوه بر این، اغلب تبلیغات صرف این کالاها برای ایجاد روابط پایدار با مشتریان کافی نیست. ایجاد هویت برند قوی و استفاده از تبلیغات برند، کلید ایجاد چنین اعتماد و دستیابی به....
۸:۰۰ ق.ظ
۸:۰۰ ق.ظ

اهمیت برندینگ (The Importance Of Branding)

blog اهمیت برندینگ (اهمیت برندسازی) چیست؟ در جواب به این که اهمیت برندینگ در چه چیزی است، باید گفت که، اهمیت برندسازی مهم است زیرا نه....

اهمیت برندینگ (The Importance Of Branding)

blog اهمیت برندینگ (اهمیت برندسازی) چیست؟ در جواب به این که اهمیت برندینگ در چه چیزی است، باید گفت که، اهمیت برندسازی مهم است زیرا نه تنها چیزی است که تاثیر به یاد ماندنی را در مصرف کنندگان ایجاد می کند، بلکه به مشتریان و مخاطبان اجازه می دهد تا بدانند که از بیزینس چه انتظاری....
۸:۰۰ ق.ظ
۸:۰۰ ق.ظ

مراحل برند سازی (Branding Stages)

blog ۶ گام از مراحل برند سازی به دلیل رقابتی که بین بیزینس ها وجود دارد برای متفاوت بودن از بقیه، بیزینس باید منحصر به فرد....

مراحل برند سازی (Branding Stages)

blog ۶ گام از مراحل برند سازی به دلیل رقابتی که بین بیزینس ها وجود دارد برای متفاوت بودن از بقیه، بیزینس باید منحصر به فرد و قابل تشخیص توسط مشتریان باشد. برند قوی چیزی است که پشت هر محصول موفق قرار می گیرد. نظرسنجی جهانی نوآوری محصولات جدید نیلسن کشف کرد که تقریباً ۵۹٪ از....
۸:۰۰ ق.ظ