Mosalas Advertising Group

Demo Reel

خانه مشاوره
DEMO REEL

صفحه اصلی / وبلاگ / چرا کسب و کار شما به گوگل نیاز دارد؟ (Why Does Your Business Need Google?)


چرا باید سئو کنیم؟ مزایای حضور در گوگل چیست؟


در حال حاضر کسب و کار موفق، کسب و کاری است که بهترین ایده ها را با هم ترکیب می کند و از استراتژی های بازاریابی استفاده می کند تا بتواند با رقبا به رقابت بپردازد. یکی از مهمترین نیازهای کسب و کار ها ارائه دادن خدمات آنلاین است و از آنجا که در سراسر جهان همه افراد برای جستجو و مطالعه کردن راجب هر چیزی به گوگل رجوع می کنند و جواب خود را در سریع ترین زمان بدست می آورند، پس کسب و کار‌ها برای ایجاد اعتماد، ارتباط گسترده و … به گوگل نیاز دارند.

در این مطلب درباره اهمیت کار گوگل برای سایت صحبت می کنیم، در ادامه می خوانید:

  1. چرا کسب و کار شما به گوگل نیاز دارد؟
  2. نحوه اعتماد سازی بین مشتریان
  3. نرخ های بهبود یافته کلیک، با رتبه بندی بالاتر با ستاره ارائه می شوند
  4. Google Reviews محتوای مشتری را ارائه می دهد
  5. ایجاد یک حلقه بازخورد
  6. تبدیل بازدید کنندگان سایت به مشتریان وفادار
  7. نظرات رتبه بندی موتور جستجو را بهبود ببخشید
  8. بازگشت سرمایه عالی
  9. رسیدگی به نگرانی های مشتریان
  10. تولید محصول جدید
  11. در ارتباط بودن با مشتریان
  12. محافظت از اعتبار شرکت

نظرات گوگل اعتماد کاربران سراسر جهان را جلب کرده _ مجموعه تبلیغاتی مثلث
فواید ستاره دهی در گوگل

چرا کسب و کار شما به گوگل نیاز دارد؟


تا آنجا که به بررسی های آنلاین مربوط می شود Google در بالای لیست همه موتورهای جست و جو قرار دارد. نظرات گوگل اعتماد کاربران سراسر جهان را جلب کرده و آن را به یکی از محبوب ترین سیستم عامل های جست و جوی اطلاعات تبدیل کرده است.

مهم نیست که در کدام صنعت و کسب و کار فعالیت می کنید، نمی توان Google Reviews را کم اهمیت دانست. این بررسی ها ممکن است بر مدیریت اعتبار آنلاین SEO  بهینه سازی موتور جستجو شما تأثیر بگذارد. در این مطلب چند دلیل وجود دارد که اهمیت Google Review را برای صاحبان مشاغل بسیار مهم می کند.


اعتماد در قلب یک کسب و کار موفق است _ مجموعه تبلیغاتی مثلث
اعتماد در کسب وکار

نحوه اعتماد سازی در بین مشتریان

دلیل اول یکی از مهمترین آنهاست. اعتماد در قلب یک کسب و کار موفق قرار دارد و به همین دلیل بسیاری از شرکت های امروزی در خدمات مدیریت اعتبار آنلاین سرمایه گذاری می کنند. مرورهای Google محبوب هستند، مردم دوست دارند قبل از تصمیم گیری در مورد خرید، درباره آنها بخوانند.

چند آمار برای بررسی وجود دارد:

بیش از ۹۰٪ خریداران به صورت آنلاین نظرات را می خوانند.

بیش از ۸۰٪ مردم به این بررسی ها اعتماد دارند.

بیش از ۷۰٪ پاسخ دهندگان نظرسنجی اظهار داشتند که بررسی های مثبت اعتماد آنها را به یک برند افزایش می دهد.

Google جایی است که بیشتر کاربران اینترنت شرکت شما را پیدا می کنند، بنابراین بازخورد خوب احتمال تبدیل آنها به مشتری را افزایش می دهد(کسب و کار شما به گوگل نیاز دارد).


بیشتر مشتریان کسب و کار دارای رتبه بالا  ترجیح می دهند _ مجموعه تبلیغاتی مثلث
نمایش رتبه بندی ستاره ها در نتایج موتور جستجو

نرخ های بهبود یافته کلیک، با رتبه بندی بالاتر با ستاره ارائه می شوند

نمایش رتبه بندی ستاره ها در نتایج موتور جستجو بهترین روش در بین مدیران کسب و کار آنلاین است. چرا؟ بیشتر مشتریان ترجیح می دهند کسب و کار دارای رتبه بالا را به کسانی که اصلاً رتبه بندی ندارند ترجیح دهند.

اگر این سایت ها دارای رتبه ستاره ای بالاتر باشند، ممکن است شرکت هایی که بین موقعیت های پنجم و دهم در صفحه اول Google قرار دارند، بیشتر از سایت هایی که نتایج بالاتری دارند بازدید داشته باشند.


Google Reviews محتوای مشتری را ارائه می دهد

بین محتوایی که ایجاد می کنید و محتوای ایجاد شده توسط مشتریان شما تفاوت اساسی وجود دارد. شما مسئول هستید و مطمئناً می خواهید کسب و کار خود را در بهترین حالت ممکن به تصویر بکشید. از طرف دیگر، مشتریان بی طرف نیستند، بنابراین آنها بر اساس تجربیاتی که داشته اند نظرات خود را می نویسند. مهم است که به یاد داشته باشید که هر بازبینی مثبت نخواهد بود زیرا رضایت همه افراد غیرممکن است(کسب و کار شما به گوگل نیاز دارد).


صاحب مشاغل نظرات مشتریان را جمع آوری و پاسخ مثبت می دهد  _ گروه تبلیغاتی مثلث
پاسخ دادن به نظرات مشتریان

ایجاد یک حلقه بازخورد

در یک حلقه بازخورد، صاحب مشاغل نظرات مشتریان را جمع آوری می کند و به آنها پاسخ مثبت می دهد. با Google Reviews، ایجاد حلقه بازخورد مثبت و یادگیری موارد زیر آسان تر است:

  • مشتری کدام خدمات و محصولی را دریافت کرده است
  • اینکه آیا این شرکت مطابق انتظارات مشتری بوده است یا خیر
  • مزایا و معایب کسب و کار

این عوامل و سایر عوامل به شرکت ها کمک می کند تا با منافع مشتری سازگار شوند و به مشاغل کاملاً متمرکز بر مشتری تبدیل شوند.


تبدیل بازدید کنندگان سایت به مشتریان وفادار

هدف یک کسب و کار افزایش فروش است. برای تحقق این هدف، باید بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل کنید و نظرات Google به شما در این کار کمک می کند به همین علت کسب و کار شما به گوگل نیاز دارد.

اگر چه طراحی وب سایت پاسخگو تجربه کاربر، زمان بارگذاری صفحه، محتوا و پیمایش از عوامل اساسی در نرخ تبدیل کلی شما هستند؛ بررسی های Google نیز قدرتمند هستند.

یک کسب و کار دارای رتبه بالا باید این رتبه را در سراسر سایت ارتقا دهد، زیرا انجام این کار اعتماد مشتری به برند تجاری را افزایش می دهد.


نظرات رتبه بندی موتور جستجو را بهبود ببخشید

مدیریت اعتبار آنلاین و بهینه سازی موتور جستجو برای همه مشاغل با حضور آنلاین بسیار مهم است. اگرچه ORM و SEO تفاوت های اساسی دارند، اما در مورد بررسی های Google با یکدیگر همپوشانی دارند.

این بازخورد می تواند به شرکت ها کمک کند تا شهرت آنلاین پیدا کرده و بیشتر نمایان شوند. تخمین زده شده است که بررسی های آنلاین ۱۰٪ از رتبه بندی موتور جستجو در یک شرکت را تشکیل می دهند و Google هنگام ارائه آن رتبه بندی، کمیت و کیفیت بررسی ها را در نظر می گیرد.

بنابراین، منطقی است که بیشتر به بررسی آنلاین با کیفیت بپردازیم.


با افزایش ارتباط مشتری،میزان بازدید و نرخ کلیک بررسی گوگل به افزایش سرمایه کمک میکند  _ گروه تبلیغاتی مثلث
افزایش اعتماد با بررسی کردن گوگل

بازگشت سرمایه عالی (ROI)

شما از قبل می دانید که بررسی های Google اعتماد مشتری و نرخ کلیک، میزان بازدید عمومی را افزایش می دهد و نرخ تبدیل را بهبود می بخشد. هر یک از این جنبه ها از جنبه های حیاتی SEO است که اگر با هم ترکیب شوند، ROI بازاریابی شما را بهتر می کند.

هنگامی که از روش صحیح استفاده می کنید، بررسی های Google می تواند به افزایش بازده سرمایه شما کمک کند. ممکن است مدتی طول بکشد، اما ارزش انتظار را دارد.

رسیدگی به نگرانی های مشتریان

مشتریان ناراضی بیشتر از مشتریان خوشحال بازخورد می گذارند. با این حال، این چیز بدی نیست. شرکت ها می توانند با تشویق مشتریان راضی سعی کنند نظرات مثبتی ثبت کنند. خشنود کردن همه ی مخاطبان غیرممکن است و مجبور خواهید شد با مرور زمان با بعضی از نظرات منفی کنار بیایید.

با گوش دادن و پاسخگویی به مشتریان خود از طریق مرورهای Google، می توانید نگرانی های آنها را برطرف کرده و از شنیده شدن صدای آنها اطمینان حاصل کنید.

تولید محصول جدید

تولید محصول جدید تنها یک هدف است که می تواند از طریق استراتژی های بازاریابی دیجیتال محقق شود. مرورهای Google به شما کمک می کند مشتریان خود را شناسایی کنید، کسب و کار خود را بهبود داده و مشتری خود را بیشتر کنید(کسب و کار شما به گوگل نیاز دارد).

بدون استراتژی تولید محصول، فروش شما متضرر خواهد شد، اما با بررسی های Google، می توانید مزیت رقابتی خود را حفظ کنید.


مدیریت آنلاین شرکت با دانستن نظر مخاطبان  _ آژانس تبلیغاتی مثلث
مدیریت آنلاین شرکت با دانستن نظر مخاطبان

در ارتباط بودن با مشتریان

مدیریت آنلاین یک شرکت بدون دانستن اینکه دیگران چه نظری دارند غیرممکن است. مدیریت صاحبان مشاغل هنگامی که متوجه ایجاد تغییراتی که باعث بهبود تولید، فروش و خدمات به مشتریان می شوند، آسان تر می شوند. مرورهای Google به شرکت ها کمک می کند تا رشد و تکامل خود را به روشی برآورده کنند که نیازهای مشتری را برآورده می کند(کسب و کار شما به گوگل نیاز دارد).


اعتبار شرکت در ارتباط با نظر مخاطبان _ آژانس تبلیغاتی مثلث
اعتبار شرکت در ارتباط با نظر مخاطبان

محافظت از اعتبار شرکت

بررسی های آنلاین یک شرکت بازتاب شهرت آن است. وقتی شرکت ها محصولات بی کیفیت و خدمات ضعیفی به مشتری ارائه بدهند مردم مطمئناً در قالب یک بررسی بد، این موضوع را به جهانیان می گویند.

هر چند بررسی منفی تضمین نشده است، اما هیچ راهی برای مشتری بالقوه وجود ندارد تا تفاوت بین بررسی جعلی و قانونی را تشخیص دهد. اگر بازبینی منفی دریافت کردید، زیاد به آن توجه نکنید. آن را با چند بررسی مثبت متعادل کنید و ادامه دهید.


گوگل منابع دیگری را در نظر می گیرد

گوگل هنگام ایجاد رتبه بندی موتور جستجو، منابع بررسی خارج را در نظر می گیرد. در زمینه ORM، رقبا اغلب کمپین هایی را اجرا می کنند که به اعتبار سایر شرکت ها آسیب می رساند. خوشبختانه، چنین کمپینی احتمالاً صدمه کمی به رتبه شما خواهد زد، زیرا بررسی های مثبت در سیستم عامل های دیگر اثر را باطل می کند.

بنابراین، بهتر است مشتریان را تشویق کنید تا در سایر سیستم عامل ها مانند Yelp ،Amazon ،Facebook و Goodreads نظرات خود را بگذارند. مطمئن شوید که سیستم عامل ها به جایگاه شما مرتبط هستند، در غیر این صورت بررسی ها تاثیری ندارند.

مطالب مرتبط :

Why does your business need Google?

Google

مشاهده نظرها +
بستن نظرها -

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جدیدترین مطالب وبلاگ
۸:۰۰ ق.ظ

تفاوت بازاریابی و فروش

blog تفاوت بازاریابی و فروش چیست؟ مقایسه فروش و مارکتینگ اگرچه بسیاری از مردم از اصطلاحات فروش و بازاریابی به جای یکدیگر استفاده می کنند، تفاوت....

تفاوت بازاریابی و فروش

blog تفاوت بازاریابی و فروش چیست؟ مقایسه فروش و مارکتینگ اگرچه بسیاری از مردم از اصطلاحات فروش و بازاریابی به جای یکدیگر استفاده می کنند، تفاوت ظریفی بین این دو وجود دارد. هر دو عملکرد قصد دارند درآمد کسب و کار را افزایش دهند، اما روشی که آنها برای انجام این کار تلاش می کنند متفاوت....
۸:۰۰ ق.ظ
۸:۰۰ ق.ظ

برندسازی دیجیتالی (Digital Branding)

blog برندینگ دیجیتالی چیست؟ چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​اینترنت نه تنها به ابزاری مفید برای مشاغل و افراد تبدیل شده است، بلکه به یکی از....

برندسازی دیجیتالی (Digital Branding)

blog برندینگ دیجیتالی چیست؟ چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​اینترنت نه تنها به ابزاری مفید برای مشاغل و افراد تبدیل شده است، بلکه به یکی از ضروریات زندگی روزمره هم تبدیل شده است. بسیاری از مردم در طول روزهای هفته بیشتر زمان خود را به صورت آنلاین سپری می کنند و اینترنت بدون شک مکانی برای....
۸:۰۰ ق.ظ
۸:۰۰ ق.ظ

تبلیغات برند چیست؟ (?What is brand advertising)

blog تبلیغات برند چیست و چگونه کمپین برندینگ را شروع کنیم؟ در بازار رقابتی، به ندرت داشتن یک محصول یا خدمات خوب کافی است. علاوه بر....

تبلیغات برند چیست؟ (?What is brand advertising)

blog تبلیغات برند چیست و چگونه کمپین برندینگ را شروع کنیم؟ در بازار رقابتی، به ندرت داشتن یک محصول یا خدمات خوب کافی است. علاوه بر این، اغلب تبلیغات صرف این کالاها برای ایجاد روابط پایدار با مشتریان کافی نیست. ایجاد هویت برند قوی و استفاده از تبلیغات برند، کلید ایجاد چنین اعتماد و دستیابی به....
۸:۰۰ ق.ظ
۸:۰۰ ق.ظ

اهمیت برندینگ (The Importance Of Branding)

blog اهمیت برندینگ (اهمیت برندسازی) چیست؟ در جواب به این که اهمیت برندینگ در چه چیزی است، باید گفت که، اهمیت برندسازی مهم است زیرا نه....

اهمیت برندینگ (The Importance Of Branding)

blog اهمیت برندینگ (اهمیت برندسازی) چیست؟ در جواب به این که اهمیت برندینگ در چه چیزی است، باید گفت که، اهمیت برندسازی مهم است زیرا نه تنها چیزی است که تاثیر به یاد ماندنی را در مصرف کنندگان ایجاد می کند، بلکه به مشتریان و مخاطبان اجازه می دهد تا بدانند که از بیزینس چه انتظاری....
۸:۰۰ ق.ظ
۸:۰۰ ق.ظ

مراحل برند سازی (Branding Stages)

blog ۶ گام از مراحل برند سازی به دلیل رقابتی که بین بیزینس ها وجود دارد برای متفاوت بودن از بقیه، بیزینس باید منحصر به فرد....

مراحل برند سازی (Branding Stages)

blog ۶ گام از مراحل برند سازی به دلیل رقابتی که بین بیزینس ها وجود دارد برای متفاوت بودن از بقیه، بیزینس باید منحصر به فرد و قابل تشخیص توسط مشتریان باشد. برند قوی چیزی است که پشت هر محصول موفق قرار می گیرد. نظرسنجی جهانی نوآوری محصولات جدید نیلسن کشف کرد که تقریباً ۵۹٪ از....
۸:۰۰ ق.ظ