Mosalas Advertising Group

Demo Reel

خانه مشاوره
DEMO REEL

صفحه اصلی / وبلاگ / بک لینک چیست و چگونه کار می کند؟ (What Is a Backlink and How Does It Work?)


بک لینک چیست و تاثیر بک لینک بر روی سئو سایت


صنعت سئو با چنان سرعتی تغییر می کند که هر ساله بازاریابان استراتژی های خود را تغییر می دهند. به دست آوردن بک لینک چه از طریق سایت های معتبر و چه از طریق فهرست های وب همچنان یک استراتژی اساسی در سئو است. اگر به هر شکلی درگیر بهینه سازی موتور جستجو هستید، می دانید که لینک دهی برای عملکرد وب سایت بسیار حیاتی است.


 بک لینک یعنی یک وب سایت از وب سایت دیگری نام می برد و به آن پیوند می زند _ مجموعه تبلیغاتی مثلث
بک لینک چیست

بک لینک چیست؟

بک لینک ها هنگامی رخ می دهد که یک وب سایت از وب سایت دیگری نام می برد و به آن پیوند می زند. لینک هایی که به عنوان لینک های ورودی نیز شناخته می شوند ارتباط خود را از طریق وب سایت های خارجی برقرار می کنند. این پیوندها از دامنه های خارج به صفحات دامنه خود شما اشاره می کنند.

هر زمان که بک لینک (به ویژه بک لینک با کیفیت) اتفاق بیفتد، مانند دریافت رای برای یک صفحه وب است. هرچه رای بیشتری از سایت های دارای اقتدار و پر مخاطب کسب کنید، تأثیر مثبتی بر رتبه بندی سایت و دیده شدن در جستجو دارد. دارندگان سایت باید مطمئن شوند که از راهنمای Google Webmaster در مورد پیوندها پیروی می کنند تا اطمینان داشته باشند که پیوندهای با کیفیت بالا را جذب می کنند.


چرا بک لینک خارجی برای سایت مهم است؟

بک لینک هم برای موتورهای جستجو و هم برای کاربران مهم است و به آنها کمک می کند تا میزان معتبر بودن و مرتبط بودن سایت شما را در موضوعی که برای آن رتبه بندی می کنید، تعیین کنند. علاوه بر این، بک لینک به وب سایت شما نشانه موتورهای جستجو است که سایر وب سایت های خارجی محتوای شما را تأیید می کنند.

اگر بسیاری از سایت ها به یک صفحه وب یا وب سایت مشابه پیوند دارند، موتورهای جستجو می توانند محتوای قابل پیوند را تفسیر کنند و بنابراین در SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) نیز دارای رتبه بالاتری هستند. برای سال های متمادی، تعداد بک لینک ها نمایانگر محبوبیت یک صفحه بود.

در اصل، بک لینک ها از وب سایت شما سیگنالی به موتورهای جستجو می دهند و نشان می دهد که دیگران محتوای شما را تضمین می کنند. اگر بسیاری از سایت‌ها به یک صفحه وب یا وب‌سایت مشابه پیوند داشته باشند، موتورهای جستجو می‌توانند استنباط کنند که محتوا ارزش پیوند دادن به آن را دارد و بنابراین ارزش ظاهر شدن در SERP را دارد. بنابراین، کسب این بک لینک ها می تواند تاثیر مثبتی بر موقعیت رتبه بندی سایت یا دیده شدن جستجو داشته باشد. علاوه بر این، نقل شده است که Google بیش از ۲۰۰ فاکتور مختلف رتبه بندی را برای ارزیابی محل نمایش یک صفحه وب در نتایج جستجو استفاده می کند.


موتورهای جستجوگر و نشان دادن بیشترین سرچ ها _ شرکت تبلیغاتی مثلث
موتورهای جستجوگر و نشان دادن بیشترین سرچ ها

لینک خارجی محبوبیت سایت شما را افزایش می دهد

موتورهای جستجو مانند Google، هنگام سرچ به کاربر جستجو کننده بیشترین نتایج مربوط به پرسش های جستجو خود را نشان می دهد و لینک های خارجی یک معیار عالی برای تعیین محبوبیت یک صفحه وب داده شده است. لینک های بیشتر یک صفحه از منابع دیگر دریافت می کنند، بهتر ظاهر می شود.


چگونه بک لینک ایجاد می کنید؟

اکنون که می دانید بک لینک مهم است، چگونه می توانید پیوندهای دیگر به سایت خود را دریافت کنید؟ بهترین استراتژی برای دریافت لینک های وب سایت دیگر به سایت شما چیست؟ هنگام رسیدن به رتبه بندی معتبر، ایجاد لینک برای موفقیت هر کمپین SEO بسیار مهم است. داشتن هزاران بک لینک یا داشتن یک لینک از یک وب سایت بر موقعیت شما تأثیر نمی گذارد.

دستورالعمل های لینک دهی امروز حول مطالب و اقتدار کلی شما در مورد یک موضوع است، که می تواند با استفاده از موارد زیر اتفاق بیفتد:

  • وبلاگ نویسان مهمان که در سایت شما محتوا ایجاد می کنند
  • ایجاد روابط با تأثیرگذاران یا اینفئولنسرها
  • ارسال پست های با کیفیت وبلاگ برای سایت های دیگر

همچنین روش های زیادی برای مدیریت بک لینک شما وجود دارد. Majestic ،Buzzstream و Moz ابزاری را برای کمک به شما در مدیریت لینک ها و بهینه سازی نمایه پیوند ارائه می کنند. seoClarity یکپارچگی با Majestic، بزرگترین پایگاه داده فهرست پیوندها را ارائه می دهد که مدیریت پروفایل پیوند را در کل استراتژی بازاریابی دیجیتال و SEO شما ادغام می کند.


درآمد و دادن لینک ها

Backlinks Basinkins (بک لینک) که جزء ضروری از سئو سایت است. روند به دست آوردن این لینک ها به عنوان پیوند درآمد یا پیوند سایت شناخته می شود. برخی از لینک ها ارزشمند هستند. پس از آن لینک های قابل اعتماد از سایت های معتبر و با کیفیت بالا به عنوان مطلوب ترین لینک ها برای کسب درآمد وجود دارند.


بک لینک  به رتبه بندی در گوگل کمک می کند _شرکت تبلیغاتی مثلث
بک لینک در رتبه بندی اثر دارد

تاثیر SEO PR

هنگامی که کسی به دنبال یک محصول مثل کالایی که شما می فروشید است، و می خواهید مطمئن شوید که وب سایت شما را پیدا می کنند بک لینک زدن بسیار حائز اهمیت می شود، این همان چیزی است که SEO (بهینه سازی موتور جستجو) نیاز دارد و شما در گوگل و دیگر موتورهای جستجو رتبه بندی می کنید، بیشتر احتمال دارد شما جذب بازدیدکنندگان شوید.

آیا شما تا به حال از صفحه دوم گوگل خارج شده اید؟


مجوز دامنه

مجوز دامنه یک مقیاس است که توسط Moz توسعه یافته است. هر وب سایت در مقیاس ۱۰۰ امتیاز قرار دارد که پیش بینی می کند که چگونه وب سایت در موتورهای جستجو رتبه بندی می شود. یک نشریه طولانی با ترافیک بالا، محتوای مفید و مشارکت مکرر، دارای مجوز است.

لینک ها از سایت های دارای تعامل بالا رتبه بندی خود را افزایش می دهد. به طوری که به صورت طبیعی، شما می خواهید سایت را با نمره بالا هدف قرار دهید. هنگامی که شما با همگام سازی میدان خود را با یکدیگر قرار دهید، با توجه به بالاترین سایت حوزه خود، نگاهی به آن سایت در زمینه خود داشته باشید.


لینک های ضروری چقدر مهم هستند؟

همانطور که توسط گوگل در سال ۲۰۱۶ تایید شده است، Backlinks یکی از سه رتبه بندی برتر برای وب سایت ها است. علاوه بر بهبود رتبه بندی موتور جستجو، Backlinks ترافیک ارجاع هدفمند را ایجاد می کند و به موتورهای جستجو کمک می کند صفحات وب خود را سریعتر نشان دهند.


 لینک  خارجی مستقیم از صفحات در وب سایت شما به سایت های دیگر وصل می شود _ شرکت تبلیغاتی مثلث
بک لینک چیست

لینک های خارجی چیست؟

لینک های خارجی، به لینک هایی گفته می شود هنگامی که بازدیدکنندگان در سایت شما بر روی آن کلیک می کنند وارد صفحه ی دیگری در سایت های اینترنت می شوند. لینک های خارجی به بازدیدکنندگان به طور کامل سایت های مختلف را نشان می دهد. بر خلاف لینک خارجی، لینک های داخلی بازدیدکنندگان را در همان سایت به صفحات دیگر منتقل می کند.

اگر وب سایت دیگری به شما لینک کند، به عنوان یک پیوند خارجی در نظر گرفته می شود. در همان زمان، اگر شما به وب سایت دیگری پیوند دهید؛ این لینک نیز لینک خارجی است. به طور معمول، لینک های خارجی ارزش بیشتری از لینک های داخلی را به دست می آورند.

این به این دلیل است که موتورهای جستجو بر این باورند که دیگران چه چیزی در مورد شما می گویند؛ مهم تر از آنچه که شما در مورد خودتان بگویید. به عبارت دیگر، اگر وب سایت های بیشتری به سایت خود لینک دهید تاثیر بیشتری بر روی سئو سایت شما دارد.


نتیجه گیری

لینک های منحصر به فرد و معتبر برای رتبه بندی بالاتر در SERPS و بهبود جستجوی شما بسیار مهم است. الگوریتم گوگل در ارزیابی لینک ها در سال های اخیر تکامل یافته است که بر روی لینک های با کیفیت تمرکز دارد، نه کم! این یک فرآیند چالش برانگیز برای ایجاد لینک های با کیفیت بالا در استراتژی SEO ایجاد شده است.

مطالب مرتبط :

https://backlinko.com/hub/seo/backlinks

مشاهده نظرها +
بستن نظرها -

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب وبلاگ
۸:۰۰ ق.ظ

تفاوت بازاریابی و فروش

blog تفاوت بازاریابی و فروش چیست؟ مقایسه فروش و مارکتینگ اگرچه بسیاری از مردم از اصطلاحات فروش و بازاریابی به جای یکدیگر استفاده می کنند، تفاوت....

تفاوت بازاریابی و فروش

blog تفاوت بازاریابی و فروش چیست؟ مقایسه فروش و مارکتینگ اگرچه بسیاری از مردم از اصطلاحات فروش و بازاریابی به جای یکدیگر استفاده می کنند، تفاوت ظریفی بین این دو وجود دارد. هر دو عملکرد قصد دارند درآمد کسب و کار را افزایش دهند، اما روشی که آنها برای انجام این کار تلاش می کنند متفاوت....
۸:۰۰ ق.ظ
۸:۰۰ ق.ظ

برندسازی دیجیتالی (Digital Branding)

blog برندینگ دیجیتالی چیست؟ چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​اینترنت نه تنها به ابزاری مفید برای مشاغل و افراد تبدیل شده است، بلکه به یکی از....

برندسازی دیجیتالی (Digital Branding)

blog برندینگ دیجیتالی چیست؟ چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​اینترنت نه تنها به ابزاری مفید برای مشاغل و افراد تبدیل شده است، بلکه به یکی از ضروریات زندگی روزمره هم تبدیل شده است. بسیاری از مردم در طول روزهای هفته بیشتر زمان خود را به صورت آنلاین سپری می کنند و اینترنت بدون شک مکانی برای....
۸:۰۰ ق.ظ
۸:۰۰ ق.ظ

تبلیغات برند چیست؟ (?What is brand advertising)

blog تبلیغات برند چیست و چگونه کمپین برندینگ را شروع کنیم؟ در بازار رقابتی، به ندرت داشتن یک محصول یا خدمات خوب کافی است. علاوه بر....

تبلیغات برند چیست؟ (?What is brand advertising)

blog تبلیغات برند چیست و چگونه کمپین برندینگ را شروع کنیم؟ در بازار رقابتی، به ندرت داشتن یک محصول یا خدمات خوب کافی است. علاوه بر این، اغلب تبلیغات صرف این کالاها برای ایجاد روابط پایدار با مشتریان کافی نیست. ایجاد هویت برند قوی و استفاده از تبلیغات برند، کلید ایجاد چنین اعتماد و دستیابی به....
۸:۰۰ ق.ظ
۸:۰۰ ق.ظ

اهمیت برندینگ (The Importance Of Branding)

blog اهمیت برندینگ (اهمیت برندسازی) چیست؟ در جواب به این که اهمیت برندینگ در چه چیزی است، باید گفت که، اهمیت برندسازی مهم است زیرا نه....

اهمیت برندینگ (The Importance Of Branding)

blog اهمیت برندینگ (اهمیت برندسازی) چیست؟ در جواب به این که اهمیت برندینگ در چه چیزی است، باید گفت که، اهمیت برندسازی مهم است زیرا نه تنها چیزی است که تاثیر به یاد ماندنی را در مصرف کنندگان ایجاد می کند، بلکه به مشتریان و مخاطبان اجازه می دهد تا بدانند که از بیزینس چه انتظاری....
۸:۰۰ ق.ظ
۸:۰۰ ق.ظ

مراحل برند سازی (Branding Stages)

blog ۶ گام از مراحل برند سازی به دلیل رقابتی که بین بیزینس ها وجود دارد برای متفاوت بودن از بقیه، بیزینس باید منحصر به فرد....

مراحل برند سازی (Branding Stages)

blog ۶ گام از مراحل برند سازی به دلیل رقابتی که بین بیزینس ها وجود دارد برای متفاوت بودن از بقیه، بیزینس باید منحصر به فرد و قابل تشخیص توسط مشتریان باشد. برند قوی چیزی است که پشت هر محصول موفق قرار می گیرد. نظرسنجی جهانی نوآوری محصولات جدید نیلسن کشف کرد که تقریباً ۵۹٪ از....
۸:۰۰ ق.ظ