Mosalas Advertising Group

Demo Reel

خانه مشاوره
DEMO REEL

صفحه اصلی / وبلاگ / نیاز به بازاریابی دیجیتال


چرا نیاز به بازاریابی دیجیتال نیاز داریم؟


ما در مباحث قبلی راجب اهمیت بازاریابی دیجیتال صحبت کردیم و حال می خواهیم درباره اینکه چرا بیزینس ها نیاز به بازاریابی دیجیتال دارند را بررسی کنیم. بازاریابی دیجیتال مهم است زیرا یک کسب و کار را با مشتریانش زمانی که آنلاین هستند مرتبط می­کند و در تمام صنایع موثر است. هنگامی که کسب و کارها از طریق SEO و PPC در گوگل هستند، یا وقتی که در رسانه‌­های اجتماعی هستند آنها را به بازاریابی رسانه‌­های اجتماعی، و از طریق ایمیل به بازاریابی ایمیلی، آنها را با مشتریان ایده آل مرتبط می­ کند.

هر کسب و کاری نیاز به بازاریابی دیجیتال دارد و ضروری است که مزایای بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارها را بدانیم که عبارتند از:


۱. مقرون به صرفه بودن

بازاریابی دیجیتال نسبت به سایر روش­‌های بازاریابی به طور قابل توجهی ارزان­تر است. قیمت‌های خاص بر اساس کاری که انجام می‌دهیم متفاوت است، اما هزینه‌های تبلیغاتی کمتر از سایر اشکال بازاریابی است.


بازاریابی دیجیتال، برای دسترسی به افرادی در شبکه های اجتماعی - گروه تبلیغاتی مثلث
بازاریابی دیجیتال، برای دسترسی به افرادی در شبکه های اجتماعی

۲. دسترسی به موبایل

با پیشرفت تکنولوژی بیشتر افراد از گوشی های هوشمند برای امور متفاوتی روزمرگی خود استفاده می کنند. از تلفن هوشمند یا دستگاه تلفن همراه برای اخبار، شبکه­‌های اجتماعی و فعالیت های بی شمار دیگر استفاده می کنند. بازاریابی دیجیتال به ما کمک می کند تا افرادی که در زمان های خاص با گوشی در داخل شبکه های اجتماعی وقت خود را می گذرانند، به آنها دسترسی پیدا کنیم.

با تبلیغات بازاریابی ریتارگتینگ، بازاریابی ایمیلی و متنی، رسانه های اجتماعی و … می توانیم در مقابل مخاطبان خود باشیم در حالی که آنها از بسیاری از برنامه های مختلف در تلفن همراه خود استفاده می کنند.


۳. انعطاف­‌پذیری

یکی از دلایل نیاز به بازاریابی دیجیتال انعطاف پذیر بودن آن است. شکال و کاربردهای زیادی از دیجیتال مارکتینگ با کیفیت بالا وجود دارد، از جمله تبلیغات بنری، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی محتوا و پست‌­های رسانه­‌های اجتماعی.

بنابراین با یادگیری نحوه بازاریابی خلاقانه خود به صورت دیجیتالی، طیف وسیعی از احتمالات را برای استراتژی‌‎­های تبلیغاتی آینده باز می­‌کنیم. با دیجیتال مارکتینگ، همچنین از انعطاف‌­پذیری تست و توقف کمپین­‌های ضعیف در زمان واقعی برخوردار هستیم.


۴. گسترش

بسیاری از مصرف کنندگان تقریباً تمام خرید خود را به صورت آنلاین انجام می دهند. بازاریابی دیجیتال به ما این امکان را می دهد که این افراد را جذب کنیم و در نتیجه دامنه دسترسی بیزینس خود را افزایش دهیم. بین تبلیغات خرید گوگل و کمپین های آگاهی از برند، می توانیم شناخت برند خود را گسترش دهیم و در نتیجه افزایش فروش داشته باشیم.


تمایل افراد به ترکیبی از عکس، کلیپ­‌های ویدئویی و صدا - گروه تبلیغاتی مثلث
تمایل افراد به ترکیبی از عکس، کلیپ­‌های ویدئویی و صدا

۵. ترکیب محتوا

مخاطبان تمایل دارند بیشتر با عناصر بازاریابی که ترکیبی از انواع مختلف محتوا از جمله عکس، کلیپ­‌های ویدئویی و صدا هستند، تعامل داشته باشند. ترکیب این نوع محتوا در بازاریابی دیجیتال بسیار ساده‌­تر از هر نوع تبلیغات دیگری است و بسیار مهم است.


۶. تعامل

بازاریابی دیجیتال به ما امکان می دهد مستقیماً با مشتریانی که محتوای ما را می بینند ارتباط برقرار کنیم، به ویژه از طریق نظرات وب‌سایت، پیام‌­ها و پست­‌های رسانه‌­های اجتماعی. این به مشتریان نشان می‌دهد که ما به آنچه مخاطبان می‌گویند و فکر می‌کنند اهمیت می‌دهیم و باعث می‌شود آنها احساس احترام کنند و تبدیل به بخشی از جامعه‌ای که می‌سازیم شوند. همچنین این امکان را می دهد اطلاعات ارزشمندی در مورد واکنش‌ها و ترجیحات مشتریان جمع آوری کنیم.


۷. پیگیری

علاوه بر برقراری ارتباط با مشتریان، دیجیتال مارکتینگ به ما امکان می دهد فعالیت­‌های آنها را پیگیری کنیم. ما می توانیم بر تبلیغات و انواع محتوایی که آنها مدت کوتاهی قبل از خرید مشاهده کرده‌­اند نظارت داشته باشیم. این به ما می گوید که کدام روش های بازاریابی مؤثرتر هستند و امکان می دهد استراتژی خود را اصلاح و بهبود ببخشیم.


با دیجیتال مارکتینگ خود را به عنوان مرجع معرفی کرده برای اعتماد مخاطبان - گروه تبلیغاتی مثلث
با دیجیتال مارکتینگ خود را به عنوان مرجع معرفی کنیم برای اعتماد مخاطب

۸. مرجع

دیجیتال مارکتینگ اظهار نظر در مورد موضوعات و بحث‌هایی که به محصول یا صنعت ما مربوط می‌شود را آسان می‌کند. به این ترتیب، می توانیم خود را به عنوان یک مرجع در چنین موضوعاتی معرفی کنیم، مخاطبان را به اعتماد به خودمان سوق دهیم تا مخاطبان برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردند و در نهایت خرید کنند. ما نیاز به بازاریابی دیجیتال داریم زیرا این امکان را می دهد که به عنوان یک متخصص در صنعت خود فعالیت کنیم و باعث اعتماد مخاطبان شویم.


۹. تعامل اینفلوئنسر

بسیاری از تأثیرگذارترین چهره‌­ها در فرهنگ مدرن، خود را به صورت آنلاین یا از طریق رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنند. بازاریابی دیجیتال این امکان را می دهد که با این افراد تأثیرگذار تعامل داشته باشیم و بتوانیم از اعتبار آنها استفاده کنیم. این کار باعث می‌شود که دنبال‌کنندگانمان به مشتری تبدیل شوند و آگاهی برند را گسترش دهند.


۱۰. بهبود چاپ

بازاریابی دیجیتال این امکان را می دهد تلاش های بازاریابی چاپی خود را گسترش دهیم. با نوشتن محتوای آنلاین می توانیم نوشته‌ها و خدمات ما را که در تبلیغات چاپی گفته‌ایم، می توانیم توضیح می‌دهیم، جزئیات بیشتری را وارد کنیم، اثربخشی همه اشکال تبلیغات را به حداکثر رسانده و کمپین‌های خود را یکپارچه کنیم.


جذب مشتریان بیشتر با دیجیتال مارکتینگ - گروه تبلیغاتی مثلث
جذب مشتریان بیشتر با دیجیتال مارکتینگ

۱۱. افزایش شهرت برند

هر کسب و کاری با هدف جذب مشتریان بیشتر راه اندازی می شود. همین موضوع در مورد دیجیتال مارکتینگ نیز صدق می کند. می توانیم با هدف به دست آوردن حداکثر کلیک ممکن برای وبسایت‌­ها و پلتفرم­‌های بازاریابی خود شروع کنیم.

به تدریج، افراد بیشتری شروع به شناخت برندمان می کنند و زمانی که دقیقاً چیزی را که به دنبال آن هستند به آنها پیشنهاد می کنیم، شهرت برند افزایش می یابد. این همچنین به کمک می کند تا اعتماد مشتریان خود را جلب کنیم.


مزایای بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارها عبارتند از:

  • هزینه­‌های کمتر و انعطاف پذیری بیشتر برای تلاش های بازاریابی
  • دسترسی به مصرف کنندگانی که به تلفن همراه خود متکی هستند یا تمام خرید خود را به صورت آنلاین انجام می دهند.
  • توانایی صحبت با اقتدار در مورد موضوعات مرتبط با محصول یا صنعت خودمان
  • فرصتی برای تعامل با اینفلوئنسرها، جلب احترام آنها و تشویق آنها برای تایید بیزینس خود
  • فرصت هایی برای ترکیب انواع مختلف رسانه در بازاریابی خود
  • امکان پیگیری خرید مشتریان

گسترش بازار هدف بیزینس‌‌ها با تکنیک بازاریابی دیجیتال - گروه تبلیغاتی مثلث
گسترش بازار هدف بیزینس‌‌ها با تکنیک بازاریابی دیجیتال

زمانی بود که توسعه و اجرای کمپین های بازاریابی به معنای اجرای تبلیغات در تلویزیون و رادیو و قرار دادن تبلیغات چاپی در روزنامه ها و مجلات بود. با این حال، همانطور که دنیای تجارت بیشتر و بیشتر به سمت یک بازار دیجیتال پیش می‌رود، بیزینس‌ها اکنون این فرصت را دارند تا از طریق تاکتیک‌های بازاریابی دیجیتال دامنه خود را گسترش داده و با بازار هدف خود ارتباط برقرار کنند در نتیجه نیاز به دیجیتال مارکتینگ مهم شده است.

هر برند مدرنی که می‌خواهد در فضای کسب‌وکار فعلی پیشرفت کند، باید تاکتیک‌های مارکتینگ را به عنوان بخشی از استراتژی کلی خود اتخاذ کند. این به این معنی نیست که باید تبلیغات چاپی سنتی را کنار بگذاریم، به خصوص اگر بیزیس ما در حال حاضر با استقبال خوبی از این نوع تبلیغات مواجه شده است. با این حال، با استفاده از تاکتیک‌­های دیجیتال مارکتینگ در ترکیب با استراتژی‌­های بازاریابی سنتی فعلی، کسب و کار ما می‌­تواند شروع به بهینه‌­سازی کمپین‌­های خود برای بدست آوردن حداکثر نتایج کند.

اول از همه، اجازه دهید با تغییراتی که توسط دیجیتال مارکتینگ رهبری می‌شود و چگونگی تأثیر آن بر نحوه عملکرد کسب‌وکارها ادامه دهیم:

  • ارتباط با مشتری: پلتفرم­‌های دیجیتال و رسانه‌­های اجتماعی ارتباط آسان و فوری بین برند و مخاطب را ممکن کرده است و بهترین چیز این است که به ارتباط با مخاطب جهانی کمک می کند.
  • توزیع محتوا: آیا تا به حال به حجم محتوای توزیع شده از طریق بازاریابی دیجیتال فکر کرده اید؟

هر روز، یک کسب و کار می‌­تواند محتوای عظیمی را از طریق رسانه­‌های اجتماعی، ایمیل، برنامه­‌ها، خبرنامه­‌ها و غیره با مخاطبان به اشتراک بگذارد. به این ترتیب بازاریابان می­‌توانند پیام خود را به راحتی به مخاطبان زیادی منتقل کنند.


 تجزیه و تحلیل داده های بازاریابی دیجیتال می­‌تواند به کسب و کار‌ها کمک می‌کند تا با علایق و ترجیحات مخاطبان خود آشنا شوند
آشنایی با علایق مخطبان با داده‌های بازاریابی دیجیتال

  • اطلاعات مشتری: با کمک فناوری، بیزینس ها می توانند داده های مشتریان را ردیابی کنند. تجزیه و تحلیل داده های بازاریابی دیجیتال می­‌تواند به کسب و کار‌ها کمک می‌کند تا با علایق و ترجیحات مخاطبان خود آشنا شوند. بر اساس آن می­‌توانند تصمیمات تجاری حیاتی بگیریند. یعنی زمانی که بخواهند محصول جدیدی معرفی کنند به این اطلاعات مخاطبان مراجعه می کنند. با دانستن الگوی دنبال شده در داده ها، می توانیم بدانیم که کدام محصول یا خدمات بیشتر مورد پسند قرار گرفته است.
  • اطلاعات شفاف: اطلاعات مشتری برای بیزینس مهم است. به همین ترتیب، امروزه مشتریان نیز به همه چیز در مورد بیزینسی که از آن خرید می‌­کنند علاقمند هستند. اگر برند اطلاعات خود را به اشتراک بگذارد و شخصیت واقعی خود را به صورت آنلاین نشان دهد، مشتریان احساس می کنند که آن برند تجاری شفاف است. در پاسخ، مشتریان بیشتر به سمت وفاداری به برند تمایل پیدا می کنند.
  • تشویق نوآوری‌­ها: بازاریابی دیجیتال بستری را برای دستیابی به مشتریان به روشی نوآورانه ارائه می­‌‍دهد. زمانی که رقابت سختی در بازار وجود دارد، داشتن یک رویکرد نوآورانه به برندها کمک می‌­کند تا برجسته شوند.

دیجیتال مارکتینگ خلاقانه است و به ما کمک می کند تا با روندها همگام شویم.

در حالی که مشاغل کوچکی وجود دارند که در فضای دیجیتال فعال هستند، مشاغل نیز هستند که به دلایل مختلفی مانند کمبود زمان، کمبود دانش یا محدود کردن خود استفاده از آن را به تعویق می­اندازند. برخی نیز بر این باورند که از آنجایی که آنها یک تجارت کوچک هستند، به تعداد کمی مشتری قابل مدیریت نیاز دارند. این رویکرد مناسب نیست و ممکن است مانعی برای رشد آنها شود.

جمع‌بندی

۱۰ Clear Reasons Why You Need Digital Marketing

مشاهده نظرها +
بستن نظرها -

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب وبلاگ
۸:۰۰ ق.ظ

تفاوت بازاریابی و فروش

blog تفاوت بازاریابی و فروش چیست؟ مقایسه فروش و مارکتینگ اگرچه بسیاری از مردم از اصطلاحات فروش و بازاریابی به جای یکدیگر استفاده می کنند، تفاوت....

تفاوت بازاریابی و فروش

blog تفاوت بازاریابی و فروش چیست؟ مقایسه فروش و مارکتینگ اگرچه بسیاری از مردم از اصطلاحات فروش و بازاریابی به جای یکدیگر استفاده می کنند، تفاوت ظریفی بین این دو وجود دارد. هر دو عملکرد قصد دارند درآمد کسب و کار را افزایش دهند، اما روشی که آنها برای انجام این کار تلاش می کنند متفاوت....
۸:۰۰ ق.ظ
۸:۰۰ ق.ظ

برندسازی دیجیتالی (Digital Branding)

blog برندینگ دیجیتالی چیست؟ چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​اینترنت نه تنها به ابزاری مفید برای مشاغل و افراد تبدیل شده است، بلکه به یکی از....

برندسازی دیجیتالی (Digital Branding)

blog برندینگ دیجیتالی چیست؟ چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​اینترنت نه تنها به ابزاری مفید برای مشاغل و افراد تبدیل شده است، بلکه به یکی از ضروریات زندگی روزمره هم تبدیل شده است. بسیاری از مردم در طول روزهای هفته بیشتر زمان خود را به صورت آنلاین سپری می کنند و اینترنت بدون شک مکانی برای....
۸:۰۰ ق.ظ
۸:۰۰ ق.ظ

تبلیغات برند چیست؟ (?What is brand advertising)

blog تبلیغات برند چیست و چگونه کمپین برندینگ را شروع کنیم؟ در بازار رقابتی، به ندرت داشتن یک محصول یا خدمات خوب کافی است. علاوه بر....

تبلیغات برند چیست؟ (?What is brand advertising)

blog تبلیغات برند چیست و چگونه کمپین برندینگ را شروع کنیم؟ در بازار رقابتی، به ندرت داشتن یک محصول یا خدمات خوب کافی است. علاوه بر این، اغلب تبلیغات صرف این کالاها برای ایجاد روابط پایدار با مشتریان کافی نیست. ایجاد هویت برند قوی و استفاده از تبلیغات برند، کلید ایجاد چنین اعتماد و دستیابی به....
۸:۰۰ ق.ظ
۸:۰۰ ق.ظ

اهمیت برندینگ (The Importance Of Branding)

blog اهمیت برندینگ (اهمیت برندسازی) چیست؟ در جواب به این که اهمیت برندینگ در چه چیزی است، باید گفت که، اهمیت برندسازی مهم است زیرا نه....

اهمیت برندینگ (The Importance Of Branding)

blog اهمیت برندینگ (اهمیت برندسازی) چیست؟ در جواب به این که اهمیت برندینگ در چه چیزی است، باید گفت که، اهمیت برندسازی مهم است زیرا نه تنها چیزی است که تاثیر به یاد ماندنی را در مصرف کنندگان ایجاد می کند، بلکه به مشتریان و مخاطبان اجازه می دهد تا بدانند که از بیزینس چه انتظاری....
۸:۰۰ ق.ظ
۸:۰۰ ق.ظ

مراحل برند سازی (Branding Stages)

blog ۶ گام از مراحل برند سازی به دلیل رقابتی که بین بیزینس ها وجود دارد برای متفاوت بودن از بقیه، بیزینس باید منحصر به فرد....

مراحل برند سازی (Branding Stages)

blog ۶ گام از مراحل برند سازی به دلیل رقابتی که بین بیزینس ها وجود دارد برای متفاوت بودن از بقیه، بیزینس باید منحصر به فرد و قابل تشخیص توسط مشتریان باشد. برند قوی چیزی است که پشت هر محصول موفق قرار می گیرد. نظرسنجی جهانی نوآوری محصولات جدید نیلسن کشف کرد که تقریباً ۵۹٪ از....
۸:۰۰ ق.ظ